Tuesday 4 August 2015

..::.. kipidap dongibab ..::..

Entry kali ni #dongibab..

Da lama kot makan hati je..tp masih boleh bersabar insha Allah kalo perancangan Allah untuk aku ada rezeki yg lebih baik dr ni insha Allah x kemana..
Just a few months away shila untuk awak bersabar..tp kalo xde rezeki kat tempat lain nasib ko laa..hahahaa..

Lately banyak pulak menda yg x betolnyaa..kerja sume campur2 tangan..barang sampai pon lain2 orang yg check n lain org yg sign..patot hire la lg sorg untuk take over order n receive barang..kan senang..tp yg tu xpelah boleh terima lg..

Wahai Bos paham la kt meja aku ni berlambak2 kot kertas yg aku sendiri pon da pening nk letak kat mana..tu belum masuk lg fail last year yg ko suruh simpan dalam stor, n invoice2 yang ntah sesat mana ntah untuk filing lg..

Yang x blah kerja yang aku da submit awal pastu korang ckp sekali hantar summary report untuk bulan 4 da 5..Aku lambat hantar pon bulan 6 punya summary je..Adoii..Bos bising2 ckp "selalu u hantar invoice bg i check dulu n i sign..ini terus buat Payment Voucher untuk bulan 4 dan 5.."
Padahal Wendy yg buat PV tu bukan aku..Aku akan hantar report je..pastu W akan bg bos check sign n baru die prepare PV..Masa bgtau W,W ckp Bos yang suruh aku key in je dulu..Pandai la korang auta..Yang sebenarnya bos x suruh pon manual key in just key in invoice dalam sistem jeee..


Bertahan sebab ada Ros je..tu pon selalu keluar g site,maklum la org penting..Cuma belum tau je kat mana ada MC beli kalo x da lama tiap2 bulan aku beli..hahahhaa,nak cuti x boeh coz cuti pon ciput je..

Kesimpulannya apa yg boleh aku cakap
#kipidap
#dongibab
#AllahSebaik2Perancang

2 comments: